KudoZ home » German to Polish » Other

CDU-Bundesvorstandsmitglied

Polish translation: Członek/członkini Zarządu Federalnego CDU

16:59 May 14, 2003
German to Polish translations [Non-PRO]
German term or phrase: CDU-Bundesvorstandsmitglied
bez kontekstu, nie jestem pewna jak siê ten zwrot prawid³owo t³umaczy, z góry dziêkujê
Misia
Polish translation:Członek/członkini Zarządu Federalnego CDU
Explanation:
przy czym osobiście byłbym za wersją:
Zarząd Krajowy, gdyż "federalny" wynika wyłacznie stąd, że Niemcy są republiką federalną, a tak naprawdę chodzi tu o zarząd krajowy.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5Członek/członkini Zarządu Federalnego CDU
Andrzej Lejman
4członek/członkinia Zarządu Federalnego CDU
Grzegorz Cygan
4Członek fwederalnych władz CDU
SATRO
2 -1zebranie władz krajowych CDU
Maciej Andrzejczak


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
zebranie władz krajowych CDU


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-14 17:21:48 (GMT)
--------------------------------------------------

tj. członek zarz±du władz krajowych CDU

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 777

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: no nie, pierwsza odpowiedŸ siê liczy
52 mins

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Członek fwederalnych władz CDU


Explanation:
Po prostu ;-)
Pozdrawiam

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3361

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: nie tak po prostu
37 mins

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
członek/członkinia Zarządu Federalnego CDU


Explanation:
Mitglied - czlonek (mezczyzna lub kobieta).
Vorstand - Zarzad (odp. na pytanie: wladza, ale jaka?) :-)


Grzegorz Cygan
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 454

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: cz³onkini
21 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
Członek/członkini Zarządu Federalnego CDU


Explanation:
przy czym osobiście byłbym za wersją:
Zarząd Krajowy, gdyż "federalny" wynika wyłacznie stąd, że Niemcy są republiką federalną, a tak naprawdę chodzi tu o zarząd krajowy.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3752
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Debska
18 mins

agree  Alina Brockelt: bylabym jednak za "federlanym", bo "krajowy" moglby sugerowac, ze chodzi zarzad kraju zwiazkowego (landu)
2 hrs
  -> Rzeczywiœcie

agree  Agnieszka Socha
2 hrs

agree  Anna Bittner: jestem tez za federalnym
2 hrs

agree  Grzegorz Cygan: rzeczywiscie "czlonkini"
14 hrs