KudoZ home » German to Polish » Other

Beilagen erwähnt!

Polish translation: Wymieniono załączniki


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Beilagen erwähnt!
Polish translation:Wymieniono załączniki
Entered by: pasjonatka77

13:19 Feb 13, 2012
German to Polish translations [PRO]
Other / inne
German term or phrase: Beilagen erwähnt!
na dokumencie notariusza, który dotyczy uwierzytelnienia referencji, na samym dole, pod podpisem notariusza jest napisane

Beilagen erwähnt!
pasjonatka77
Wymieniono załączniki
Explanation:
Może pasowałoby "wymieniono załączniki"?
Selected response from:

Małgorzata Gardocka
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Wymieniono załączniki
Małgorzata Gardocka
3załączniki: dołączonoOlaniza


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Wymieniono załączniki


Explanation:
Może pasowałoby "wymieniono załączniki"?

Małgorzata Gardocka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 35

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olaniza: chociaż tak sobie myślę, że chyba masz rację bo wymienić i załączyć to przecież nie to samo
56 mins
  -> Dziękuję :-)!

32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
załączniki: dołączono


Explanation:
tak to rozumiem

Olaniza
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20