KudoZ home » German to Polish » Other

Freischaltcode

Polish translation: kod aktywujący / aktywacyjny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Freischaltcode
Polish translation:kod aktywujący / aktywacyjny
Entered by: Andrzej Lejman

15:38 Dec 4, 2003
German to Polish translations [PRO]
German term or phrase: Freischaltcode
Ihr Freischaltcode lautet:
Klet
kod aktywujący
Explanation:
kod uruchamiający
kod dostępu

etc.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3kod aktywujący
Andrzej Lejman
4 +1kod aktywacyjny
Anna Bittner


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
kod aktywujący


Explanation:
kod uruchamiający
kod dostępu

etc.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3752

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radson
2 mins

agree  SATRO: Muszê coœ wybraæ, obie propozycje s¹ dobre, ale pierwsze o czym pomyœla³em to py³ w³aœnie kod aktywuj¹cy... // Zgadza siê, ale pierwsze, co przysz³o mi dog³owy to w³aœnie "kod aktywuj¹cy" :)
1 hr
  -> Aktywacyjny jest też powszechnie używane, ale to przecież akurat 100-procentowe synonimy

agree  Ewunia
2 hrs

1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kod aktywacyjny


Explanation:
pobierz kod aktywacyjny – dzięki niemu nastąpi jednoznaczne przypisanie twojego
telefonu do wybranej skrzynki pocztowej, zapisz lub zapamiętaj kod; 5 ...
poczta.onet.pl/telefon/1125341,artykul.html -

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 2533

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Raczynski
6 hrs