KudoZ home » German to Polish » Other

D/H-Schweden-Clogs

Polish translation: damskie/meskie drewniaki


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:D/H-Schweden-Clogs
Polish translation:damskie/meskie drewniaki
Entered by: james18

18:23 Dec 7, 2003
German to Polish translations [PRO]
German term or phrase: D/H-Schweden-Clogs
D/H-Schweden-Clogs, buty,
nach Duden: Clog [, . ], der; -s, -s [engl. clog]: modischer Holzpantoffel.
james18
Poland
damskie/meskie drewniaki "szwedzkie"
Explanation:
Clogs to regionalne okreslenie drewniakow, ktore obilo mi sie o uszy przy okazji konerencji gospodarczej.
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2damskie/meskie drewniaki "szwedzkie"
Jerzy Czopik
3 +1damskie / męskie (szwedzkie) saboty (drewniaki)
bartek
1 +1próba odkodowania
SATRO


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
damskie/meskie drewniaki "szwedzkie"


Explanation:
Clogs to regionalne okreslenie drewniakow, ktore obilo mi sie o uszy przy okazji konerencji gospodarczej.

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Bittner
18 hrs

agree  Ewunia
1 day 21 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
damskie / męskie (szwedzkie) saboty (drewniaki)


Explanation:
b

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 513

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Raczynski
4 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
próba odkodowania


Explanation:
D/H - prawdopodobnie damskie / męskie
Holzpantoffel - wygląda na drewniaki
czyli może być, że to damskie / męskie drewniaki szwedzkie...

ale to tylko próba odkodowania... :)

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3357

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uwe Kirmse: Byles ostatni, ale nikt Ci nie dal egrija, a punktow na pewno tez nie dostaniesz, wiec przynajmniej ja sie z Toba zgodze :-)))
1 day 16 hrs
  -> Jesteœ wielki!! Dziê-ku-jê!!