KudoZ home » German to Polish » Other

hineinprüfen

Polish translation: przypisywac


19:01 Dec 21, 2003
German to Polish translations [PRO]
German term or phrase: hineinprüfen
interesuj¹ce zdanie ale trudne do oddania po polsku [Qualität hineinprüfen]...

"Die Qualität sollte während der Montage enstehen und nicht durch die Kontrollkräfte in die Produkte hineingeprüft werden"
Tradeusz
Polish translation:przypisywac
Explanation:
Jakosc powinna powstawac (bwyc wytwarzana) w trakcie produkcji, a nie byc przypisywana produktom w wyniku interpretacji badan przez kontrolerow.

Chyba w ten sposob mozna byloby oddac sens tego zdania, gdyz samo "hineinprüfen" jest raczej nieprzetlumaczalne.
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Danke ! meine Version ist sehr ähnlich
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1przypisywac
Jerzy Czopik
3propozycja do rozważenia
SATRO


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
przypisywac


Explanation:
Jakosc powinna powstawac (bwyc wytwarzana) w trakcie produkcji, a nie byc przypisywana produktom w wyniku interpretacji badan przez kontrolerow.

Chyba w ten sposob mozna byloby oddac sens tego zdania, gdyz samo "hineinprüfen" jest raczej nieprzetlumaczalne.

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229
Grading comment
Danke ! meine Version ist sehr ähnlich

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ewunia
22 hrs

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hineinprüfen
propozycja do rozważenia


Explanation:
Może dać po prostu narzucana przez rozliczne kontrole / personel kontroli jakości itp...

To tak do rozważenia, bo zdanie rzeczywiście do łatwych nie należy...

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3357