KudoZ home » German to Polish » Other

Einzelabruf

Polish translation: każde pojedyncze/indywidualne zamówienie LUB poszczególne zamówienia

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Einzelabruf
Polish translation:każde pojedyncze/indywidualne zamówienie LUB poszczególne zamówienia
Entered by: Joanna Wojciak

19:38 Feb 1, 2018
German to Polish translations [PRO]
Marketing - Other
German term or phrase: Einzelabruf
Pojęcie pojawiło się już tutaj: https://www.proz.com/kudoz/german_to_polish/business_commerc...
Ale potrzebuję pomocy przy konkretnym przypadku:

Unter den gebundenen Rahmenvertragspartnern wird der jeweils wirtschaftlichste Einzelabruf durch Vergleich der jeweils vom Einzelauftrag umfassten Leistungspositionen ermittelt. Die Ermittlung des wirtschaftlichsten Einzelabrufs erfolgt auf Basis der jeweils zu einem nach den zeitlichen Vorgaben des Projekts ermittelten Lieferzeitpunkt (Datum und Uhrzeit) benötigten Bedarfe für ein Produkt aus dem Leistungsumfang.

Czy Einzelabruf mogę w tym przypadku rozumieć jako "pojedyncze zlecenie realizacji zamówienia"? Jakoś mi się to gryzie. Z góry dziękuję!
Joanna Wojciak
Poland
każde pojedyncze/indywidualne zamówienie LUB poszczególne zamówienia
Explanation:
Liczba mnoga po polsku też może zdać egzamin :)

R.
Selected response from:

Rafal Piotrowski
Poland
Grading comment
Przychylę się ku tej odpowiedzi. Wszystkim Panom dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tu: pojedyncze wywołanie
Tamod
3indywidualne zlecenie /indywidualne pobranie (na żądanie)
Piotr Hasny
3każde pojedyncze/indywidualne zamówienie LUB poszczególne zamówienia
Rafal Piotrowski


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
każde pojedyncze/indywidualne zamówienie LUB poszczególne zamówienia


Explanation:
Liczba mnoga po polsku też może zdać egzamin :)

R.

Rafal Piotrowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Przychylę się ku tej odpowiedzi. Wszystkim Panom dziękuję!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
indywidualne zlecenie /indywidualne pobranie (na żądanie)


Explanation:
Ạbruf <‑[e]s, ‑e> RZECZOW. m pl selten
1. Abruf FIN (einer Summe):
Abruf pobranie nt
2. Abruf HANDEL:
Abruf żądanie nt
Abruf zlecenie nt
etw auf Abruf bestellen zamówić coś na żądanie
3. Abruf INFOR:
Abruf (Datensätzen, Emails) pob[ie]ranie nt
Abruf (von Daten) wywoływanie nt

https://pl.pons.com/tłumaczenie?q=abruf&l=depl&in=&lf=de


    https://pl.pons.com/t%C5%82umaczenie?q=abruf&l=depl&in=&lf=de
Piotr Hasny
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 31

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tu: pojedyncze wywołanie


Explanation:
z kontraktu ilościowego lub wartościowego

Tamod
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 98