auf Abruf halten

Polish translation: trzymać do odbioru (na żądanie)

German term or phrase:auf Abruf halten
Polish translation:trzymać do odbioru (na żądanie)
Entered by: Piotr Hasny

14:58 Apr 12, 2018
German to Polish translations [PRO]
Other
German term or phrase: auf Abruf halten
Bestellung auf Abruf halten

Brak kontekstu, sformułowanie z ćwiczeń leksykalnych
Abruf to zamówienie na żądanie w ramach zamówienia ramowego, ale co to znaczy w tym kontekście?
Agiks
trzymać do odbioru (na żądanie)
Explanation:
Zakup, w którym kupujący kupił dużą ilość towarów, ale odbiera je tylko w części (na żądanie) od sprzedającego.

https://www.finanzen.net/wirtschaftslexikon/Kauf-auf-Abruf

--------------------------------------------------
Note added at 7 Tage (2018-04-19 19:36:23 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję!
Selected response from:

Piotr Hasny
Poland
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2trzymać do odbioru (na żądanie)
Piotr Hasny
3na wywołanie
Tamod


  

Answers


1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
na wywołanie


Explanation:
wywołanie ilości z kontraktu

Tamod
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 98

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
trzymać do odbioru (na żądanie)


Explanation:
Zakup, w którym kupujący kupił dużą ilość towarów, ale odbiera je tylko w części (na żądanie) od sprzedającego.

https://www.finanzen.net/wirtschaftslexikon/Kauf-auf-Abruf

--------------------------------------------------
Note added at 7 Tage (2018-04-19 19:36:23 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję!

Piotr Hasny
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 39
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kapilek
55 mins
  -> Dzięki

agree  Arkadiusz Jasiński
15 hrs
  -> Dzięki!