KudoZ home » German to Polish » Other

sich bei allem Ernst für die Entspannung nicht zu ernst nehmen.

Polish translation: ...mimo bardzo poważnego podejścia do relaksu nie traktują tego zbyt poważnie.


17:48 Aug 10, 2004
German to Polish translations [PRO]
Other
German term or phrase: sich bei allem Ernst für die Entspannung nicht zu ernst nehmen.
Was die Wellness-Programme auf der Insel von denen des Kontinents unterscheidet, ist, dass sie sich bei allem Ernst für die Entspannung nicht zu ernst nehmen.
Misia
Polish translation:...mimo bardzo poważnego podejścia do relaksu nie traktują tego zbyt poważnie.
Explanation:
I pewnie jeszcze parę innych:
...pomimo powagi, z jaką traktują relaks, nie biorą sobie tego zbytnio do serca.
... traktując kwestię relaksu z całą powagą, z drugiej strony puszczają oko do klienta.

Zależy, na ile swobody pozwala cały tekst.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dzięki
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4...mimo bardzo poważnego podejścia do relaksu nie traktują tego zbyt poważnie.
Andrzej Lejman
3przy całej powadze nie zapomnieć o relaksie
Jerzy Czopik


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sich bei allem Ernst für die Entspannung nicht zu ernst nehmen.
...mimo bardzo poważnego podejścia do relaksu nie traktują tego zbyt poważnie.


Explanation:
I pewnie jeszcze parę innych:
...pomimo powagi, z jaką traktują relaks, nie biorą sobie tego zbytnio do serca.
... traktując kwestię relaksu z całą powagą, z drugiej strony puszczają oko do klienta.

Zależy, na ile swobody pozwala cały tekst.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 172
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Uwe Kirmse: ...nie traktuja SIEBIE SAMYCH zbyt powaznie.
5 hrs

22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sich bei allem Ernst für die Entspannung nicht zu ernst nehmen.
przy całej powadze nie zapomnieć o relaksie


Explanation:
Moim zdaniem Ernst i Entspannung nie są w tym zdaniu powiązane ze sobą.
"Bei allem Ernst" to częsty zwrot, dlatego "für die Entspannung nicht zu ernst nehmen" należy IMO połączyć ze sobą, a wtedy wychodzi jw.

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 490