KudoZ home » German to Polish » Other

schwere Jaquardqualität

Polish translation: podobny do / o charakterze grubego żakardu /// przypominający gruby żakard

07:10 Oct 29, 2004
German to Polish translations [PRO]
Other
German term or phrase: schwere Jaquardqualität
Temat : dywaniki ³azienkowe
Karina9
Polish translation:podobny do / o charakterze grubego żakardu /// przypominający gruby żakard
Explanation:
a może nawet i mięsisty żakard ?
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4gruby wzór żakardowy
Monika Trojanowska
3podobny do / o charakterze grubego żakardu /// przypominający gruby żakard
bartek


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
schwere Jaquardqualität
podobny do / o charakterze grubego żakardu /// przypominający gruby żakard


Explanation:
a może nawet i mięsisty żakard ?

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 91
Grading comment
Dziękuję.

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
schwere Jaquardqualität
gruby wzór żakardowy


Explanation:
tak chyba lepiej

Monika Trojanowska
Native speaker of: Native in PolishPolish