KudoZ home » German to Polish » Other

Ist die Adresse korrekt?

Polish translation: Czy adres jest poprawny (prawidłowy)?


01:28 Oct 22, 2001
German to Polish translations [Non-PRO]
German term or phrase: Ist die Adresse korrekt?
Schreibweise der E-Mail-Adresse
Peter Bahl
Polish translation:Czy adres jest poprawny (prawidłowy)?
Explanation:
Wenn es "Ist diese Adresse korrekt" gewesen waere, dann koente man als "Czy ten adres jest poprawny (prawidłowy)?" uebersetzen. Ich gebe direkte Uebersetzung.
Selected response from:

bozka
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Czy ten adres jest poprawny?Renata Zylinska
4Czy adres jest poprawny (prawidłowy)?bozka


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Czy ten adres jest poprawny?


Explanation:
Nic dodac, nic ujac.
Poziom trudnosci niski.

Renata Zylinska
Germany

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alison Schwitzgebel
9 mins

agree  Uwe Kirmse
1 hr

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Czy adres jest poprawny (prawidłowy)?


Explanation:
Wenn es "Ist diese Adresse korrekt" gewesen waere, dann koente man als "Czy ten adres jest poprawny (prawidłowy)?" uebersetzen. Ich gebe direkte Uebersetzung.

bozka
Poland