KudoZ home » German to Polish » Poetry & Literature

Pytanie konkursowe VIII/4

Polish translation: ewosruknok einatyp 4/IIIV


22:53 Jun 25, 2004
German to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature / konkurs
German term or phrase: Pytanie konkursowe VIII/4
Nach der dritten wurde in den Jahrtausenden sein Verrat vergessen, die Gtter vergaen, die Adler, er selbst.

zasaden: http://www.proz.com/topic/21898

Kajam siê uni¿enie,
wziê³a miê lenia odmiana okrutna,
od dziœ og³aszam koñkursa wznowienie.
Czy ma nadzieja na odzew szeroki zbyt butna?...
Agnieszka Hayward
Poland
Polish translation:ewosruknok einatyp 4/IIIV
Explanation:
Dziś bez polotu chyba... :( (przemęczenie)

Za to w trzeciej legendzie
zdradę wybaczono mu
Orły siadły na grzędzie
Bogi se zażyły snu
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
Dziś Stach dostaje pełne 4 punkty. Lukasz na zachętę oraz za przetłumaczenie tekstu dla niegermańców - 0,5pkt
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ewosruknok einatyp 4/IIIV
SATRO
3W konkursie chodzi o to, jak ma być po Polsku?
Łukasz Liśkiewicz


Discussion entries: 1





  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
W konkursie chodzi o to, jak ma być po Polsku?


Explanation:
Prometeusz Kafki.

Są cztery legendy dotyczące Prometeusza.

Według trzeciej, zapomniano o jego zdradzie w ciągu tysięcy lat, zapomnieli o niej bogowie, zapomniały o niej orły, sam o niej zapomniał.

Łukasz Liśkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  lim0nka: przeczytaj sobie zasady konkursu http://www.proz.com/topic/21898
1 hr

2 days17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ewosruknok einatyp 4/IIIV


Explanation:
Dziś bez polotu chyba... :( (przemęczenie)

Za to w trzeciej legendzie
zdradę wybaczono mu
Orły siadły na grzędzie
Bogi se zażyły snu

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92
Grading comment
Dziś Stach dostaje pełne 4 punkty. Lukasz na zachętę oraz za przetłumaczenie tekstu dla niegermańców - 0,5pkt