KudoZ home » German to Polish » Poetry & Literature

Pytanie konkursowe VIII/8

Polish translation: VIII/8


23:52 Jul 4, 2004
German to Polish translations [PRO]
Poetry & Literature
German term or phrase: Pytanie konkursowe VIII/8
Da sie aus einem Wahrheitsgrund kommt, muβ sie wieder im Unerklärlichen enden.

To jusz ostanie koñkursowe pytanko... Niebawem wybawiê Was od moich pytañ siermiê¿nej pokuty...

zasady konkursu (czytaæ mi dok³adnie i odpowiadaæ sk³adnie!): http://www.proz.com/topic/21898
Agnieszka Hayward
Poland
Polish translation:VIII/8
Explanation:
i choć ma podanie cel swój jasny,
by prawdę głosić ludziom wszem,
to koniec jego tak niejasny,
że myśleć o tym już nie kcem :-P
Selected response from:

A_Lex
Poland
Grading comment
A_Lex dzis zgarnia 4 punkty za pieknosciowe oddanie mego obecnego stanu ducha...
Lim0nka - 3 pkt za przewrotnosc (hehe),
Cynkol - 3 pkt za polaczenie kilku stylow w jednym
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4...
cynkol
3VIII/8
A_Lex
1VIII/8
lim0nka


  

Answers


4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
...


Explanation:
przeczytałem regulamin... ale dzi¶ trochę za gor±co na międzynarodówkę ;))



nigdy nie wiesz co cie spotka
i w tym moral sie zawiera
ani njus to ani plotka
ino prawda całkiem szczera






cynkol
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

6 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
VIII/8


Explanation:
i choć ma podanie cel swój jasny,
by prawdę głosić ludziom wszem,
to koniec jego tak niejasny,
że myśleć o tym już nie kcem :-P

A_Lex
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 100
Grading comment
A_Lex dzis zgarnia 4 punkty za pieknosciowe oddanie mego obecnego stanu ducha...
Lim0nka - 3 pkt za przewrotnosc (hehe),
Cynkol - 3 pkt za polaczenie kilku stylow w jednym

9 days   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
VIII/8


Explanation:
I choć z prawdy początkiem*
każda bierze się myśl,
to nie będzie wyjątkiem,
gdy zagmatwasz ją dziś.

* początkiem = początkowo

ale częstochowa... :(

lim0nka
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44