KudoZ home » German to Polish » Ships, Sailing, Maritime

Trimmung

Polish translation: trymowanie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Trimmung
Polish translation:trymowanie
Entered by: Mariusz Wstawski

22:35 Mar 13, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Ships, Sailing, Maritime / Schiffstechnik (szafy sterownicze)
German term or phrase: Trimmung
Alle Anforderungen der Schiffstechnik werden von unseren Schaltschrän-
ken, Gehäusen und Rahmengestellen erfüllt: von Schränken oder Gerü-
sten für die Motorensteuerung, Trimmung, Pumpen, Förder- und Belade-
anlagen mit festen oder schwenkbaren zölligen Ebenen bis hin zu Bau-
gruppenträgern.
Mariusz Wstawski
Germany
trymowanie
Explanation:
trymowanie = ukladanie ladunku na statku


--------------------------------------------------
Note added at   21 godz. (2008-03-14 19:37:41 GMT)
--------------------------------------------------

rozmieszczać ładunek sypki w ładowniach statku, w celu zapewnienia statkowi należytej stateczności

--------------------------------------------------
Note added at   21 godz. (2008-03-14 19:38:20 GMT)
--------------------------------------------------

<ang. trim zapewniać równowagę (statku)>
Selected response from:

klick
Poland
Grading comment
dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1trymowanie
klick
3pozycjonowanie (statku)Fiolka


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pozycjonowanie (statku)


Explanation:
j.w.


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Trimmung
Fiolka
Native speaker of: Native in PolishPolish

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
trymowanie


Explanation:
trymowanie = ukladanie ladunku na statku


--------------------------------------------------
Note added at   21 godz. (2008-03-14 19:37:41 GMT)
--------------------------------------------------

rozmieszczać ładunek sypki w ładowniach statku, w celu zapewnienia statkowi należytej stateczności

--------------------------------------------------
Note added at   21 godz. (2008-03-14 19:38:20 GMT)
--------------------------------------------------

<ang. trim zapewniać równowagę (statku)>

klick
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziękuję za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: trymowanie. Aczkolwiek trymowanie to caloksztalt dzialan dotyczacych trymu jednostki. Dotyczy rowniez napelniania i oprozniania zbiornikow balastowych oraz paliwa. I te czynnosci moga byc sterowane i nadzorowane przez urzadzenia montowane w ww. ramach.
23 hrs
  -> dzięki:-)