KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Grenzlehrdorne

Polish translation: sprawdzian trzpieniowy (graniczny)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Grenzlehrdorne
Polish translation:sprawdzian trzpieniowy (graniczny)
Entered by: Jerzy Czopik

11:33 May 17, 2002
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / metrologia
German term or phrase: Grenzlehrdorne
Das Verfahren 5 dient dem Zweck, eine einheitliche Überprüfung der Tauglichkeit aller Attribut und Sichtprüfungen sicherzustellen, z.B. Grenzlehrdorne, Grenzrachenlehren, Sichtprüfung auf Lunker nach Grenzmuster.
Krzysztof
Poland
sprawdzian trzpieniowy graniczny
Explanation:
Lehrdorn = sprawdzian trzpieniowy (slownik techniczny)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-17 12:02:25 (GMT)
--------------------------------------------------

W oparciu o odpowiedz Tomka nalezy uzupelnic (lub lepiej zmienic na):
sprawdzian trzpieniowy pasowania

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-17 12:03:33 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.metalltechnik-online.de/lehren2.htm

Link do sprawdzianow pomiarowych
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dziekuje bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1sprawdzian trzpieniowy graniczny
Jerzy Czopik
4trzpień pomiarowy (pasowania)
Tomasz Niedbala


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trzpień pomiarowy (pasowania)


Explanation:
Trzpień pozwalający na pomiar otworów z określonym "pasowaniem".

Szczegóły w linkach.


    Reference: http://www.a-h-a.de/produkte/grenzlehrdorne.htm
    Reference: http://www.hausarbeiten.de/rd/archiv/mbau/mbau-l-boh/mbau-l-...
Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 313

27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
sprawdzian trzpieniowy graniczny


Explanation:
Lehrdorn = sprawdzian trzpieniowy (slownik techniczny)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-17 12:02:25 (GMT)
--------------------------------------------------

W oparciu o odpowiedz Tomka nalezy uzupelnic (lub lepiej zmienic na):
sprawdzian trzpieniowy pasowania

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-17 12:03:33 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.metalltechnik-online.de/lehren2.htm

Link do sprawdzianow pomiarowych

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229
Grading comment
Dziekuje bardzo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Niedbala: Faktycznie "sprawdzian" to jest odpowiednie s³owo
43 mins
  -> dzieki :-)