KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

ausgefuhrt

Polish translation: wykonano, wywieziono, wyprowadzono


16:38 Jun 9, 2002
German to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / pumps
German term or phrase: ausgefuhrt
lauraddurchmesser: ausgefuhrt

specyfikacja pompy wirowej dotyczy rednicy wirnika pompy
Krzysztof
Poland
Polish translation:wykonano, wywieziono, wyprowadzono
Explanation:
Chyba "wykonano", przypuszczam, ze fragment niepelny, przydalby sie kontekst.

wywieziono - Ware ausgeführt
psa wyprowadzono na spacer - Hund ausgeführt
Selected response from:

Uwe Kirmse
Grading comment
Dzieki serdeczne

nie wiedzialem ze mozna wykasowac wypowiedz :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wykonano
Jerzy Czopik
4 +1wykonano, wywieziono, wyprowadzono
Uwe Kirmse


Discussion entries: 1





  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wykonano, wywieziono, wyprowadzono


Explanation:
Chyba "wykonano", przypuszczam, ze fragment niepelny, przydalby sie kontekst.

wywieziono - Ware ausgeführt
psa wyprowadzono na spacer - Hund ausgeführt

Uwe Kirmse
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 474
Grading comment
Dzieki serdeczne

nie wiedzialem ze mozna wykasowac wypowiedz :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: tylko wykonano w tym kontekscie: Laufraddurchmesser kann nur als ausgeführt angesehen werden (na sile byloby jeszcze: wyprodukowano", ale to juz za
10 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wykonano


Explanation:
w tym przypadku to wykonano.

Uwe napisal juz tu poprawna odpowiedz, ale przez nieostroznosc ja sam skasowalem.
Prosze wiec wykorzystac odpowiedz, ale nie przyznawac punktow. Prosze o informacje, ze Pan odpowiedz wykorzystal, to wtedy wyrzuce pytanie i punktow po prostu nie bedzie - na pewno bardziej sprawiedliwe niz przyznawanie ich mnie.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-09 18:50:45 (GMT)
--------------------------------------------------

I slusznie, ze przywrociles swoja odpowiedz. Te przywrocilem tylko po to, aby swiat dowiedzial sie, iz \"ZLOSLIWIE\" wyrzucilem Twoja poprawna odpowiedz.
Mea culpa... :-(

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uwe Kirmse: Przywrocilem swoja odpowiedz, ktora zlosliwie skresliles! :-)
24 mins