Führungslenker, Achslenker, Traglenker

Polish translation: Drążek prowadzący, wachacz poprzeczny, wahacz (drążek) nośny

German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Führungslenker, Achslenker, Traglenker
czêœci samochodu
Pawe? Guga?a
Polish translation:Drążek prowadzący, wachacz poprzeczny, wahacz (drążek) nośny
Explanation:
Ostatnie tylko przypuszczenie, bo nie znam określenia
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4drążek kierowniczy, zwrotnica, końcówka drążka
Tomasz Niedbala
3 +1Drążek prowadzący, wachacz poprzeczny, wahacz (drążek) nośny
Jerzy Czopik


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Drążek prowadzący, wachacz poprzeczny, wahacz (drążek) nośny


Explanation:
Ostatnie tylko przypuszczenie, bo nie znam określenia


    Reference: http://www.vw-nrw.de/serv019.htm
    Reference: http://www.audizentrum-hannover.de/public/de/lexikon/lexikon...
Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ewunia: Traglenker - znalaz³am równie¿ jako dr¹¿ek nios¹cy
19 hrs

42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
drążek kierowniczy, zwrotnica, końcówka drążka


Explanation:
inne propozycja

Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 313