KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Lastbühne

Polish translation: platforma ładunkowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Lastbühne
Polish translation:platforma ładunkowa
Entered by: Dariusz Kozłowski

23:52 Jan 18, 2003
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / Aufzugsanlagen
German term or phrase: Lastbühne
"Der Materialaufzug ist ausschließlich für den Transport von Material und die Transportbühne für die Mitnahme von Personen und Material auf der Lastbühne zu verwenden."

Podest ciê¿arowy? platforma ³adunkowa, podstawa ³adunkowa?
Dariusz Kozłowski
Poland
platforma ladunkowa
Explanation:
bylbym za tym
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Jerzy bardzo dziękuję, mnie też ta wersja osobiście (przyznaję)pasuje - widzę, że poranna, niedzielna kawa już wypita ;-) A kolejne pytanie już czeka :-)
Serdeczne pozdrowienia z Poznania
Darek Kozłowski
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rampa ładunkowa
Tomasz Niedbala
3platforma ladunkowa
Jerzy Czopik


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
platforma ladunkowa


Explanation:
bylbym za tym

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229
Grading comment
Jerzy bardzo dziękuję, mnie też ta wersja osobiście (przyznaję)pasuje - widzę, że poranna, niedzielna kawa już wypita ;-) A kolejne pytanie już czeka :-)
Serdeczne pozdrowienia z Poznania
Darek Kozłowski

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rampa ładunkowa


Explanation:
platforma oczywiście też

Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 313