KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

zweipoliger Motor

Polish translation: silnik dwubiegunowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:zweipoliger Motor
Polish translation:silnik dwubiegunowy
Entered by: Andrzej Lejman

08:53 Jan 20, 2003
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: zweipoliger Motor
Elektromotore
Dariusz Kozłowski
Poland
silnik dwubiegunowy
Explanation:
Silnik Silnik asynchroniczny z wirnikiem krotkozwartym, trójfazowy dwubiegunowy,
przewidziany do trybu pracy S1 lub S3 (niektóre typy pomp). ...
www.flygt.com.pl/products/pompym/budowa.htm

5 - Asynchroniczny silnik
elektryczny, IP 23, F, dwubiegunowy, B3/B5, euronapięcie, 6 - Oddzielacz ...
www.unigoods.com.pl/dra.htm
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
tx Wam obu, przy tym samym czasie-"cukierki" za dodtk. info dla AL
Jeszcze raz dzięki!
Pozdr.
DK
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1silnik dwubiegunowy
Andrzej Lejman
4silnik z dwoma biegunami
Jerzy Czopik


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
silnik dwubiegunowy


Explanation:
Silnik Silnik asynchroniczny z wirnikiem krotkozwartym, trójfazowy dwubiegunowy,
przewidziany do trybu pracy S1 lub S3 (niektóre typy pomp). ...
www.flygt.com.pl/products/pompym/budowa.htm

5 - Asynchroniczny silnik
elektryczny, IP 23, F, dwubiegunowy, B3/B5, euronapięcie, 6 - Oddzielacz ...
www.unigoods.com.pl/dra.htm

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3752
Grading comment
tx Wam obu, przy tym samym czasie-"cukierki" za dodtk. info dla AL
Jeszcze raz dzięki!
Pozdr.
DK

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ewunia
10 hrs

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
silnik z dwoma biegunami


Explanation:
silnik dwubiegunowy

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229