Kaltwassersatz

Polish translation: wytwornica wody lodowej

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kaltwassersatz
Polish translation:wytwornica wody lodowej
Entered by: Jerzy Czopik

11:06 Jan 26, 2003
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / Klimageräte
German term or phrase: Kaltwassersatz
Wieder einer der Begriffe aus der Händler-Homeage.
Verkauft werden Kühlmöbel, Klimageräte usw.
Eine Beschreibung dazu ist hier zu sehen:

http://www.waermepumpe24.de/coc-compact.html
Jerzy Czopik
Germany
agregat do schladzania wody lub wytwornica wody lodowej
Explanation:
Prosiles o wyjasnienia po polsku, wiec niech Ci bedzie :-)

Wpadlem na to przez pierwsza odpowiedz. Jednoznacznie nie chodzi tu o wymienniki, tylko wlasnie o wytwornice.

Patrz na stronie z linku #1 - tam jest "agregat...", a jak wejdziesz mysza na zdjecie, masz "wytwornice...". (Nie przejmuj sie slowem "powiekrzenie".)

Na guglu 93 razy:
http://www.google.de/search?q="wytwornice wody lodowej"

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-26 15:11:25 (GMT)
--------------------------------------------------

Zreszta sprawdz sobie ten link:
http://www.google.de/search?q=SuperChiller 2000

Masz tam strony niemieckie i polskie. Na niemieckich ten Super Chiller nazywa sie Kaltwassersatz, a na polskich wytwornica wody lodowej.
Selected response from:

Uwe Kirmse
Grading comment
Wytwornica wody lodowej - to wybralem

Dzieki
Jerzy
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1agregat do schladzania wody lub wytwornica wody lodowej
Uwe Kirmse
2wymiennik wody lodowej
Pawel Czernecki


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
wymiennik wody lodowej


Explanation:
słowa nigdy wcześniej nie widziałem, ale tak mi się kojarzy

"wytwornice wody lodowej współpracujące z wymiennikami o różnych układach jak wymiennik wody lodowej, wymiennik wody lodowej i wody gorącej lub wymiennik wody lodowej, gorącej oraz grzałka elektryczna"

Urządzenia w wersji podstawowej zawierają: maskownicę, pompkę kondenstatu, wymiennik wody lodowej 2-rurowy, 3-biegowy silnik wentylatora


    Reference: http://www.weisshaar.pl/klima2.htm
    Reference: http://www.tako.com.pl/airwell3.htm
Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 52

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
agregat do schladzania wody lub wytwornica wody lodowej


Explanation:
Prosiles o wyjasnienia po polsku, wiec niech Ci bedzie :-)

Wpadlem na to przez pierwsza odpowiedz. Jednoznacznie nie chodzi tu o wymienniki, tylko wlasnie o wytwornice.

Patrz na stronie z linku #1 - tam jest "agregat...", a jak wejdziesz mysza na zdjecie, masz "wytwornice...". (Nie przejmuj sie slowem "powiekrzenie".)

Na guglu 93 razy:
http://www.google.de/search?q="wytwornice wody lodowej"

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-26 15:11:25 (GMT)
--------------------------------------------------

Zreszta sprawdz sobie ten link:
http://www.google.de/search?q=SuperChiller 2000

Masz tam strony niemieckie i polskie. Na niemieckich ten Super Chiller nazywa sie Kaltwassersatz, a na polskich wytwornica wody lodowej.


    Reference: http://www.elmar.key.net.pl/chillers.htm
    Reference: http://www.klimapoz.pl/klima_wytw.html
Uwe Kirmse
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 474
Grading comment
Wytwornica wody lodowej - to wybralem

Dzieki
Jerzy

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ewunia: wytwornica wody lodowej - t³umaczy³am instrukcje ruchowe dla urz¹dzeñ w Stacji wody w Fa. Fresenius Kabi
2 days 6 hrs
  -> .




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search