KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

begrünter Pultdach

Polish translation: dach jednospadowy/ jednopołaciowy z zielenią (pokryty zielenią/roślinnością)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:begrüntes Pultdach
Polish translation:dach jednospadowy/ jednopołaciowy z zielenią (pokryty zielenią/roślinnością)
Entered by: Dariusz Kozłowski

23:35 Jan 28, 2003
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / Reihenhausanlage, Hausbedachung
German term or phrase: begrünter Pultdach
Reihenhausanlage, Hausbedachung

Schwer verstrickt in einen Text, der viel mehr Zeit bräuchte für die individuellen Recherchen, als die die mir zur Verfügung steht... :(

Es folgen noch viele andere Fragen...

Vielen Dank für die Hilfe im Voraus!!

DK
Dariusz Kozłowski
Poland
dach jednospadowy z zielenią
Explanation:
Czyli dach, na którym posadzono trawnik
Mamy taki dom w pobliżu - wygląda moim zdaniem niespecjalnie

http://www.google.de/search?sourceid=navclient&hl=de&q=dachf...
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1dach jednospadowy z zielenią
Jerzy Czopik
4zazieleniony dach jednospadowy
Zbigniew Balawender


Discussion entries: 2





  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dach jednospadowy z zielenią


Explanation:
Czyli dach, na którym posadzono trawnik
Mamy taki dom w pobliżu - wygląda moim zdaniem niespecjalnie

http://www.google.de/search?sourceid=navclient&hl=de&q=dachf...


    Reference: http://www.ecohorse.de/
    Reference: http://www.karlsruhe.de/Natur/Gartenbau/garten9.htm
Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angela Nowicki: :))
35 mins

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zazieleniony dach jednospadowy


Explanation:
Wprawdzie nic nowego, a jednak troche inaczej i moze troche zgrabniej :-)

ZB

PS W podanym przeze mnie linku chodzi o zazieleniony taras, wiec moze byc i dach.



    Reference: http://www.gp.pl/prasa/gp/dokpub/00-01-18/034.html
Zbigniew Balawender
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 341