KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Stromübertragung

Polish translation: przesyl energii elektrycznej...


15:11 Mar 23, 2003
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Stromübertragung
"Offset der Stromübertragung." - ot i ca³y kontekst
SATRO
Poland
Polish translation:przesyl energii elektrycznej...
Explanation:
...ale nie wiem, co oznacza ten "Offset".
Selected response from:

Uwe Kirmse
Grading comment
Dzieki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5przesyl energii elektrycznej...
Uwe Kirmse
2wzajemne rozliczenia w przesyle energii elektrycznej
Andrzej Lejman


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
przesyl energii elektrycznej...


Explanation:
...ale nie wiem, co oznacza ten "Offset".

Uwe Kirmse
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 474
Grading comment
Dzieki :)

28 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
wzajemne rozliczenia w przesyle energii elektrycznej


Explanation:
wiem, że tak się dzieje - jak u nas jest nadwyżka, wysylamy np. do Austrii, potem nam oddają itd.

Może o to chodzi?
Ale bez kontekstu to tylko domysły.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3748