KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Triebkopf

Polish translation: podwozie do zabudowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Triebkopf
Polish translation:podwozie do zabudowy
Entered by: Andrzej Lejman

08:11 Jul 4, 2003
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / Fahrzeugbau - Fahrgestelle
German term or phrase: Triebkopf
Czy ktoœ jest mi w stanie powiedzieæ, co to jest "Triebkopf", ja ju¿ kiedyœ zadawa³em to pytanie, ale okaza³o siê po fakcie, ¿e to nie jest termin, który uzyska³em w odpowiedzi. Wiem, ¿e na 100% chodzi o element, który pojawia siê kilkakrotnie na stronie:
http://www.fgs-systems.de/Fahrzeugsysteme/Niederrahmenchassi...
SATRO
Poland
podwozie (solo) do zabudowy
Explanation:
To jak w produkcji autobusów, gdzie rozróżnia się między produkcją kompletnych autobusów i podwozi solo.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dzięki wszystkim za pomoc - podwozie do zabudowy jest chyba (jak wynika z kontekstu) najtrafniejsze...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ci±gnik jednoosiowy
Zbigniew Zawada
4 +1podwozie (solo) do zabudowy
Andrzej Lejman


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
podwozie (solo) do zabudowy


Explanation:
To jak w produkcji autobusów, gdzie rozróżnia się między produkcją kompletnych autobusów i podwozi solo.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3748
Grading comment
Dzięki wszystkim za pomoc - podwozie do zabudowy jest chyba (jak wynika z kontekstu) najtrafniejsze...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ewunia: Triebkopffahrzeug oznacza ci¹gnik jednoosiowy , samo Triebkopf bêdzie podwoziem do zabudowy
1 day2 hrs

41 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ci±gnik jednoosiowy


Explanation:
i już.

ZZ

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-04 08:56:24 (GMT)
--------------------------------------------------

ewentualnie możesz pożenić propozycję Andrzeja i moj± robi±c z tego podwozie jednoosiowe, żeby sie za bardzo z ci±gnikim rolniczym nie kojarzyło

Zbigniew Zawada
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 509