KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Verkehrserschließungen

Polish translation: rozwiązania infrastruktualne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Verkehrserschließungen
Polish translation:rozwiązania infrastruktualne
Entered by: Maciej Andrzejczak

09:45 Nov 6, 2003
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Verkehrserschließungen
Für die deponietechnische Entsorgung von Sonder-, Siedlungsabfällen und Inertstof-fen planen und bauen wir Anlagenteile wie z.B.

Verkehrserschließungen

nie brzmi mi to po polsku za dobrze, proszê o podpórkê...

ca³y czas bran¿a utylizacji odpadów
Maciej Andrzejczak
Poland
rozwiązania infrastruktualne
Explanation:
wzgl. infrastruktura...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 14 mins (2003-11-06 10:59:44 GMT)
--------------------------------------------------

A właściwie infrastruktura komunikacyjna albo rozwiązania infrastruktury komunikacyjnej
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
dzięki, najlepsza prpozycja!
MA
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1układy / rozwiązania / powiązania komunikacyjne
Andrzej Lejman
3 +2rozwiązania infrastruktualne
SATRO
3budowa drogRadson


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
układy / rozwiązania / powiązania komunikacyjne


Explanation:
HTH

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3748

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Bittner: jestem za rozwi¹zaniami
42 mins

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
budowa drog


Explanation:
moze tak?

Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 1157

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Verkehrserschließungen
rozwiązania infrastruktualne


Explanation:
wzgl. infrastruktura...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 14 mins (2003-11-06 10:59:44 GMT)
--------------------------------------------------

A właściwie infrastruktura komunikacyjna albo rozwiązania infrastruktury komunikacyjnej

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3357
Grading comment
dzięki, najlepsza prpozycja!
MA

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: rozwiazania infrastruktury komunikacyjnej - nawet jest przeciez Ministerstwo Infrastruktury, i komunikacyjna min. sie zajmuje
6 hrs
  -> A jaki jêzyk preferujesz na zwyczajowe dziêkujê?

agree  Ewunia
6 hrs
  -> Falemnderit