KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

strobe-kit

Polish translation: zestaw stroboskopowy


09:05 Nov 13, 2003
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: strobe-kit
- Der STROBE-Kit ist ein Hochspannungssystem! Fehlerhafter Einbau der Strobe-Kit Tubes bzw. unzureichend isolierte Kabel, Anschlüsse und Verbindungen können Verbrennungen und/oder Schockreaktionen (Tod...) hervorrufen!
Klet
Polish translation:zestaw stroboskopowy
Explanation:
zestaw lamp stroboskopowych
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zestaw stroboskopowy
Andrzej Lejman
2 +1zestaw stroboskopowy
SATRO


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zestaw stroboskopowy


Explanation:
zestaw lamp stroboskopowych


    Reference: http://www.lightmanstrobes.com/basic.htm
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3748

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radson
37 mins

8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
zestaw stroboskopowy


Explanation:
Nie mam 100% pewności, ale wydaje mi się, że chodzi o zestaw stroboskopowy (zestaw lamp lub lampa z zestawem montażowym).

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2003-11-13 09:17:43 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.wachendorff.de/neu/de/produkte/dbl/palmstrobe.pdf - jest nawet ładne zdjęcie... I wyjaśniają, że chodzi o stroboskop, a całe urządzenie nazywa się Palm Strobe Deluxe Kit

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3357

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radson
36 mins
  -> Spasiba