KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Schadensbild /er

Polish translation: Przyczyny, opisy i usuwanie typowych usterek


09:06 Dec 4, 2003
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Schadensbild /er
Mam niejako pytanie stylistyczne. W moim tekście jest rozdział pod tytułem Schadensbilder, w którym są zdjęcia poszczególnych usterek, a pod spodem krótki opis usterki, przyczyny, działania naprawcze i inne wskazówki. Nie chcę tego zamieniać po prostu na "Usterki", bo to rodzaj wizualizacji problemu. Czy ktoś ma pomysł jak to ładnie ująć??
SATRO
Poland
Polish translation:Przyczyny, opisy i usuwanie typowych usterek
Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2003-12-04 09:18:00 GMT)
--------------------------------------------------

\"confidence\" wstawiałem \"highest\", ale kliknęło się jako \"lowest\"
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Niestety punkty można tylko raz :( Wybieram więc "typowe usterki" z technicznym pozdrowieniem "trzym pion!" Stasek
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Przykładowe usterki
Andrzej Lejman
1Przyczyny, opisy i usuwanie typowych usterek
Andrzej Mierzejewski


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Przykładowe usterki


Explanation:
Przykłady niektórych ...
Wybrane przykładowe ...
Przewodnik po usuwaniu niektórych...
Najczęściej spotykane ... i sposoby ich ...


Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3752

9 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Przyczyny, opisy i usuwanie typowych usterek


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2003-12-04 09:18:00 GMT)
--------------------------------------------------

\"confidence\" wstawiałem \"highest\", ale kliknęło się jako \"lowest\"

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 2242
Grading comment
Niestety punkty można tylko raz :( Wybieram więc "typowe usterki" z technicznym pozdrowieniem "trzym pion!" Stasek