KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Int. Nr

Polish translation: p. niżej


14:42 Dec 10, 2003
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Int. Nr
Auflieger XXX Typ XXX, Int. Nr 1246, Fahrgestellnr.XXX

- co mo¿e oznaczaæ ten skrót??
Agnieszka Socha
Polish translation:p. niżej
Explanation:
Może ten link co¶ Ci wyja¶ni.

Int-Nr. - nur Zahl = Motorwagen, mit A am Schluss = Anhänger oder Auflieger
Selected response from:

Alina Brockelt
Grading comment
Dzięki za podpowiedź :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3p. niżej
Alina Brockelt
3Internationale Nummer
Andrzej Lejman


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Internationale Nummer


Explanation:
???

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-10 14:57:36 (GMT)
--------------------------------------------------

Interne Nummer
???

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-10 14:59:05 (GMT)
--------------------------------------------------

Jeżeli to część floty (domyślam się, że chodzi o naczepę), to może jednak Interne Nummer, na zasadzie pozycji inwentarza.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3752

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
p. niżej


Explanation:
Może ten link co¶ Ci wyja¶ni.

Int-Nr. - nur Zahl = Motorwagen, mit A am Schluss = Anhänger oder Auflieger



    Reference: http://www.kilchertrans.ch/Fahrzeugarten.htm
Alina Brockelt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 662
Grading comment
Dzięki za podpowiedź :)