International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Ventilsack

Polish translation: worek wentylowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ventilsack
Polish translation:worek wentylowy
Entered by: SATRO

15:54 Jan 21, 2004
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Ventilsack
No dobra, wiem co to jest, ale jak siê to nazywa? Nie chodzi na 100% o woreczki œniadaniowe tylko takie cuœ, w co siê ³aduje na skalê przmys³ow¹... A zdanie kontekstowe to:
Bei Ventilsack-Packamaschinen, die mit einem Aufsteckautomaten betrieben werden befindet sich der Hauptschalter ... (bla bla bla).
SATRO
Poland
worek samozamykający
Explanation:
jako propozycja

zdjęcie i opis w linku

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-21 16:23:06 (GMT)
--------------------------------------------------

a tak to jest po EN:

Valve Sacks

A closed sack containing a valve which is filled through a spout linked to a Gravity packer, Impeller packer, Air packer, Screw packer or Grooved belt packer. The valve can either be self-closing due the pressure of the product, closed by sticking down/tucking in, heat sealed or embossed.

Co ciekawe, one sa chyba produkowane w Świeciu, ale fabryka nie ma polskiej strony www.


--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-21 16:25:21 (GMT)
--------------------------------------------------

Bingo:
worki papierowe wentylowe

Zakłady Azotowe Puławy SA
... Sposób wysyłki i pakowania. worki papierowe wentylowe (wielowarstwowe) a 25 kg;;
worki papierowe wentylowe ułożone na paletach po 1250 kg obkurczone folią;; ...
www.azoty.pulawy.com.pl/pl/melamina.html
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Kule niech was biją ogromne!! Przez pół godziny się zastanawiałem co było pierwsze: odpowiedź Andrzeja M., czy adendum Andrzeja L.! Po wnikliwej analizie czasu nadejścia maili, czasu dodania adendumów i czasu udzielenia odpowiedzi (wszyskto trzeba jeszcze skorygować o przesunięcie czasowe) wyszło mi, że Herr Puchaty był nieco lepcieszy w wyścigu. Znaczy się pierwszy wspomniał o w. w.. Jeśli się pomyliłem w obliczeniach to Andrzeju M. proszę Cię niniejszym o wybaczenie... Dzięki!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4worek wentylowy
Andrzej Mierzejewski
3worek samozamykający
Andrzej Lejman


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
worek samozamykający


Explanation:
jako propozycja

zdjęcie i opis w linku

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-21 16:23:06 (GMT)
--------------------------------------------------

a tak to jest po EN:

Valve Sacks

A closed sack containing a valve which is filled through a spout linked to a Gravity packer, Impeller packer, Air packer, Screw packer or Grooved belt packer. The valve can either be self-closing due the pressure of the product, closed by sticking down/tucking in, heat sealed or embossed.

Co ciekawe, one sa chyba produkowane w Świeciu, ale fabryka nie ma polskiej strony www.


--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-21 16:25:21 (GMT)
--------------------------------------------------

Bingo:
worki papierowe wentylowe

Zakłady Azotowe Puławy SA
... Sposób wysyłki i pakowania. worki papierowe wentylowe (wielowarstwowe) a 25 kg;;
worki papierowe wentylowe ułożone na paletach po 1250 kg obkurczone folią;; ...
www.azoty.pulawy.com.pl/pl/melamina.html


    Reference: http://www.frantschach.ch/frantschach/RPP/reiss_oben.html
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3748
Grading comment
Kule niech was biją ogromne!! Przez pół godziny się zastanawiałem co było pierwsze: odpowiedź Andrzeja M., czy adendum Andrzeja L.! Po wnikliwej analizie czasu nadejścia maili, czasu dodania adendumów i czasu udzielenia odpowiedzi (wszyskto trzeba jeszcze skorygować o przesunięcie czasowe) wyszło mi, że Herr Puchaty był nieco lepcieszy w wyścigu. Znaczy się pierwszy wspomniał o w. w.. Jeśli się pomyliłem w obliczeniach to Andrzeju M. proszę Cię niniejszym o wybaczenie... Dzięki!!

51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
worek wentylowy


Explanation:
tako rzecze polski producent


    Reference: http://www.marma.com.pl/f_przemyslowe.html
Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 2222