KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Wurzelfestigkeit; [Urgent ! (5 hours from now !!!)]

Polish translation: wytrzymale na dzialanie korzeni


15:47 Sep 14, 2001
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Wurzelfestigkeit; [Urgent ! (5 hours from now !!!)]
Rohreverbindungen für erdverlegte, flüssigkeitsführende Rohrleitungen müssen bei Prüfung nach 5.5 wurzelfest sein.
Dariusz Kozłowski
Poland
Polish translation:wytrzymale na dzialanie korzeni
Explanation:
Przypuszczam, ze to jest to. Czy moze nazywa sie troche inaczej, nie wiem. Chodzi chyba o to, zeby korzenie drzew nie niszczyly rurociagow. Szujakac "Wurzelfestigkeit" na www.google.de znajdziesz pare przykladow, choc nie dotyczacych wylacznie rurociagow.
Selected response from:

Uwe Kirmse
Grading comment
Ostatecznie zastosowałem dokładnie w ten sposób, dziękuję za pomoc !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wytrzymalosc na ....
Uwe Kirmse
4wytrzymale na dzialanie korzeni
Uwe Kirmse


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wytrzymale na dzialanie korzeni


Explanation:
Przypuszczam, ze to jest to. Czy moze nazywa sie troche inaczej, nie wiem. Chodzi chyba o to, zeby korzenie drzew nie niszczyly rurociagow. Szujakac "Wurzelfestigkeit" na www.google.de znajdziesz pare przykladow, choc nie dotyczacych wylacznie rurociagow.

Uwe Kirmse
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 474
Grading comment
Ostatecznie zastosowałem dokładnie w ten sposób, dziękuję za pomoc !

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wytrzymalosc na ....


Explanation:
poprawka: oczywiscie wytrzymalosc

Uwe Kirmse
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 474