KudoZ home » German to Polish » Textiles / Clothing / Fashion

hydronblau

Polish translation: błękit morski


20:05 Dec 13, 2005
German to Polish translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion / royalblau
German term or phrase: hydronblau
kolor odzie¿y roboczej
Alina Brockelt
Polish translation:błękit morski
Explanation:
imho
Selected response from:

cynkol
Poland
Grading comment
Dzięki! Błękit morski jest IMHO trochę za jasny, zdecydowałam się po prostu na niebieski
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4błękit morski
cynkol
3 -1niebieski wodnyjacuss


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
niebieski wodny


Explanation:
Może co¶ w tym stylu. Pojawia się taki kolor w necie np. http://www.cucine.pl/blatykuchenne/laminaty.php

jacuss
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  cynkol: wprawdzie "hydro" kojarzy siê z wod±, ale na moje oko ten kolor jest zupe³nie niepodobny
1 hr

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
błękit morski


Explanation:
imho

cynkol
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2
Grading comment
Dzięki! Błękit morski jest IMHO trochę za jasny, zdecydowałam się po prostu na niebieski