KudoZ home » German to Polish » Textiles / Clothing / Fashion

versiegelt

Polish translation: klejone szwy


19:34 Jun 29, 2007
German to Polish translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
German term or phrase: versiegelt
Alle Nähte sind gesteppt und versiegelt.

dotyczy kurtki

Zabezpieczone? Bo o lamówkach nie ma mowy.
Agnieszka Hayward
Poland
Polish translation:klejone szwy
Explanation:
Tłumaczyłam już kiedyś coś podobnego
Selected response from:

Alina Brockelt
Grading comment
pięknie dziękuję wszystkim!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2klejone szwy
Alina Brockelt
4 +1szwy uszczelnione/uszczelniane
Crannmer
3 +1zabezpieczone przed przemakaniem
Alicja Butkiewicz-Hübscher
3podklejane (taśmą)bdasler


Discussion entries: 3





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zabezpieczone przed przemakaniem


Explanation:
zabezpieczone przed przemakaniem
http://www.wega.com.pl/site/?mod=content&path=211,213&indsid...

zabezpieczone zywica lub woskiem np., ale nie jestem specjalista

Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  skowronek: Znaczenie na pewno to, często pojawia się to np. w opisie produktów Tchibo.
18 mins
  -> dziekuje:)

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podklejane (taśmą)


Explanation:
versiegelt też określane jako getaped, zapewne z angielskiego: taped - überklebt

pozdr. bt

--------------------------------------------------
Note added at 37 Min. (2007-06-29 20:11:31 GMT)
--------------------------------------------------

Ausserdem ist es möglich, die Nähte mit Nahtband zu versiegeln...

Ale tak sobie teraz myślę, że to tylko jedna z metod, jest jeszcze np. impregnowanie. Zatem bardziej ogólny ekwiwalent były ostrożniejszy, np. zabezpieczone przed przemakaniem, jak podała koleżanka.

bdasler
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
klejone szwy


Explanation:
Tłumaczyłam już kiedyś coś podobnego


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=klejone+szwy&lr=lang_pl
Alina Brockelt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
pięknie dziękuję wszystkim!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Kwasnik: Tez tlumaczylam :-)
56 mins
  -> No to jest już nas dwie:-) Thx!

agree  klick
8 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Nähte versiegelt
szwy uszczelnione/uszczelniane


Explanation:
szwy uszczelnione/uszczelniane


http://www.google.de/search?hl=de&q=kurtka szwy uszczelnione...
http://www.google.de/search?hl=de&sa=X&oi=spell&resnum=1&ct=...


--------------------------------------------------
Note added at 12 Stunden (2007-06-30 08:31:23 GMT)
--------------------------------------------------

Uszczelnione jest bzpieczniejsze, bo nie precyzuje metody uszczelninia.

Kilka przykladow z wielu:

PROMOWORK.PL, odzież robocza, odziez robocza , odziez ochronna
Szwy uszczelnione. Kieszenie : 9 z czego 2 na portfel i 1 na telefon. ... Szwy uszczelniane. Zapinana z przodu na zamek błyskawiczny chowany pod listwą ...

PROMOSTYLE, odzież reklamowa, odzież promocyjna, odziez, koszulki ...
Podszewka, Góra ; polar, Dół ; poliester pikowany, % kieszeni, szwy uszczelnione, kołnierz wykończony polarem, zapiecie do samej góry przez zamek ...

SPORTIS
UBRANIE ŻEGLARSKIE "ALGA" Dwuczęściowy lekki sztormiak, wykonany z oddychającej i wodoodpornej tkaniny, szwy uszczelnione taśmą. ...

Szwy uszczelniane. Stały kaptur. Kołnierz z podszewką polarową. Regulacja w nadgarstku taśmą na rzepy. Ściąganie w pasie sznurkiem ze stoperem. ...

II. Kurtki ocieplane - IMPEX P.P.H.U
Kurtka posiada 7 kieszeni; szwy uszczelnione; talia i dół kurtki sciągane ... Szwy uszczelnione. Zapinanie z przodu na zamek błyskawiczny z podwójną listwą ...

GÓRY: Szpej - SZPEJ
Podłoga: nylon 190T, 5000 mm, szwy uszczelnione taśmą. Maszty: włókno szklane Durawrap. Dodatkowymi atutami jest niepalny materiał, z którego namiot jest ...

Kurtki ocieplane, kurtki robocze, zimowe
Szwy uszczelnione. Ściągnięcie u dołu za pomocą elastycznego sznurka. Mankiety regulowane za pomocą taśmy na rzepy. Kieszenie: 4 z czego 1 na portfel i 1 na ...

Milo Lukka - [NGT.pl] Niezależna Grupa Testingowa
Szwy uszczelnione taśmą. Podszewka z siatki. Spodnie są bardzo dobrze odszyte i wyglądają naprawdę bardzo solidnie i pewnie. Regulacja w pasie za pomocą ...

Szwy uszczelnione. Kaptur przyszyty na stałe oraz ściągającym sznurkiem. Zamek błyskawiczny pod patką na zatrzaski. Rękawy raglanowe z wewnętrznym mankietem ...

w pełni kryte i uszczelniane szwy - modelowane rękawy - odblaskowe szczegóły dla bezpieczeństwa ... -wszystkie szwy uszczelniane -profilowane rękawy ...



Crannmer
PRO pts in category: 43

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alicja Butkiewicz-Hübscher: zgadzam sie,producent mogl zastosowac nowa technike, a z kontekstu nie wynika - jaka
3 days9 hrs
  -> thx