KudoZ home » German to Polish » Textiles / Clothing / Fashion

Elastan

Polish translation: elastan


08:09 Jul 4, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Textiles / Clothing / Fashion
German term or phrase: Elastan
Jest to włókno syntetyczne z którego wykonuje się m.in. ubrania sportowe.
Znalazłam polski odpowiednik: elastan, ale nie jestem przekonana co do prawidłowości a moze jest jakieś inne określenie?
Fiolka
Polish translation:elastan
Explanation:
jak najbardziej mo˝na napisaç elastan. Niemcy czasami piszà "Elasthan" a czasem "Elastan". Powszechnie u˝ywane w bran˝y odzie˝owej.
Selected response from:

sabetka
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1elastan
sabetka
3SpandexAleksandra Kwasnik


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Spandex


Explanation:
http://de.wikipedia.org/wiki/Elastan
http://pl.wikipedia.org/wiki/Elastan

Aleksandra Kwasnik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
elastan


Explanation:
jak najbardziej mo˝na napisaç elastan. Niemcy czasami piszà "Elasthan" a czasem "Elastan". Powszechnie u˝ywane w bran˝y odzie˝owej.


    Reference: http://www.e-bielizna.pl/go/_category/?idc=%2261_80%22&sess_...
sabetka
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 132
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alicja Bloemer: Przychylam sie do Elasthan(u).
7 hrs