KudoZ home » German to Polish » Textiles / Clothing / Fashion

Hülse

Polish translation: z metalową tulejką / rurką na poprzeczce klamry


15:32 Aug 31, 2008
German to Polish translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
German term or phrase: Hülse
Kontekst:

Vielseitiger Basic-Ledergürtel mit massiver Metallschnalle
-Blickfang: die schwere Schnalle aus Metall, mit Used-Finish und beweglicher Metallhülse!

nie jestem pewna lecz wydaje mi się, ze chodzi o metalowa "rurkę" na sprzączce paska....jeśli tak, to jak coś takiego nazwać? A może chodzi o coś innego?

Będę wdzięczna za wszelka pomoc
Danuta Michelsen
Polish translation:z metalową tulejką / rurką na poprzeczce klamry
Explanation:
często spotykane - na poprzecznej części klamry (niem. Steg) znajduje się metalowa, obrotowa rurka / tulejka, która ułatwia przeciąganie paska.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4z metalową tulejką / rurką na poprzeczce klamry
Andrzej Lejman
4 -1metalowy trzpienJoerg Steidl


Discussion entries: 1





  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
metalowy trzpien


Explanation:
albo metalowy sworzen (Mit der beweglichen Metallhülse ist sicher der (hohle) Dorn der Schnalle gemeint.)

Joerg Steidl
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 9

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: Hülse to tuleja, czyli coś pustego w środku
14 hrs
  -> Dziękuję bardzo; tuleja na prawdę pusta jest w środku.

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
z metalową tulejką / rurką na poprzeczce klamry


Explanation:
często spotykane - na poprzecznej części klamry (niem. Steg) znajduje się metalowa, obrotowa rurka / tulejka, która ułatwia przeciąganie paska.

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 82
Grading comment
dziękuję!