KudoZ home » German to Polish » Transport / Transportation / Shipping

Präferenzrecht

Polish translation: preferencyjne reguły pochodzenia


18:52 Dec 15, 2005
German to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Transport / Transportation / Shipping
German term or phrase: Präferenzrecht
Ferner sind in regelmässigen Abständen Schulungen zu Zoll-/Präferenz-und Aussenwirtschaftsrecht durchzuführen.
Tomasz Sieniuć
Poland
Polish translation:preferencyjne reguły pochodzenia
Explanation:
prawo unijne
Selected response from:

Danuta Polanska
Grading comment
Dziekuje za obie odpowiedzi:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4preferencyjne reguły pochodzeniaDanuta Polanska
3preferencje prawnerjz


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Präferenzrecht
preferencje prawne


Explanation:
należy te /i inne w zdaniu/ terminy poł±czyć w innej składni niż DE

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2005-12-15 19:12:07 GMT)
--------------------------------------------------

lub jeżeli jest to unijnie:
prawo o preferencjach (celno-towarowach) - w tek¶cie mniej formalnym "o pref. w UE"

rjz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 60

47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Präferenzrecht
preferencyjne reguły pochodzenia


Explanation:
prawo unijne


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&client=firefox-a&rls=org.m...
Danuta Polanska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziekuje za obie odpowiedzi:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  rjz: In EU-DE präferenzielle Ursprungsregeln; Präferenzursprungsregeln; na jedno tu wychodzi, ale nale¿y upchn±æ jakie¶ prawo, z którego mo¿na by by³o szkoliæ.///Szkolenia z "preferencyjnych regu³ pochodzenia" , to nawet dla mnie nie jest PL.//
56 mins
  -> Nie rozumiem po co na si³e upychac tu prawo,t³umaczenie nie musi byæ kalk± i je¶li w Pl nie funkcjomuje pojêcie prawo o preferencjach,bo to nota bene nikomu nic nie mówi,to trzeba szukaæ przyjêtego odpowiednika.Jako¶ nigdy nie by³e¶ za hiperdok³adno¶cia..