KudoZ home » German to Polish » Transport / Transportation / Shipping

feste Fahrbahn

Polish translation: tor bezpodsypkowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:feste Fahrbahn
Polish translation:tor bezpodsypkowy
Entered by: Christine Zornow

08:47 Mar 31, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping
German term or phrase: feste Fahrbahn
http://de.wikipedia.org/wiki/Feste_Fahrbahn
Joanna Łuczka
Poland
tor bezpodsypkowy
Explanation:
englisch: ballastless track system
auch: bezpodsypkowa konstrukcja szynowa
Selected response from:

Christine Zornow
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1tor bezpodsypkowy
Christine Zornow
4torowisko na podbudowie betonowej
Waldek Fortuna


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tor bezpodsypkowy


Explanation:
englisch: ballastless track system
auch: bezpodsypkowa konstrukcja szynowa


    Reference: http://www.infobus.pl/blog.php?id=120
Christine Zornow
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 23

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sebastian Kruszelnicki
1 hr

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
torowisko na podbudowie betonowej


Explanation:
zajrzyj na stronę www.transportszynowy.pl, tam jest dużo wyjaśnień ze zdjęciami i schematami

Example sentence(s):
  • Układanie szyn na podbudowach betonowych polega na wykonaniu odpowiedniej wylewki betonowej (czyli podbudowy) zbrojonej prętami stalowymi na terenie, po którym ma przebiegać torowisko.

    Reference: http://www.transportszynowy.pl/torytramprzytwierdzanie.php#p...
Waldek Fortuna
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Stronę znam :-). Zgodnie z definicją nie musi to być beton, szukam właśnie czegoś "nadrzędnego", możliwe jednak, że nie ma jednoznacznego odpowiednika