KudoZ home » German to Polish » Transport / Transportation / Shipping

Touren

Polish translation: przewozy


12:53 Sep 29, 2011
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / Lagerbereich Komminission
German term or phrase: Touren
Herr X. war als Kommissionierer im Lager Feinverteilung tätig.
Zu seinen Aufgaben gehörten:
- Rüsten der einzelnen Touren gemäß Rüstschein
- Lagerarbeiten
Fiolka
Polish translation:przewozy
Explanation:
Moim zdaniem tak. "trasy" to pojecie raczej geograficzne, w cytowanym tekscie chodzi o kogos, kto zajmowal sie w spedycji wydawaniem towaru z magazynu na potrzeby danego przewozu(rzeczone Rüsten/Rüstschein)
Selected response from:

nikodem
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3przewozy
nikodem
3trasy
biurotext


  

Answers


5 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
trasy


Explanation:
Może po prostu chodzi o trasy?

biurotext
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

6 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przewozy


Explanation:
Moim zdaniem tak. "trasy" to pojecie raczej geograficzne, w cytowanym tekscie chodzi o kogos, kto zajmowal sie w spedycji wydawaniem towaru z magazynu na potrzeby danego przewozu(rzeczone Rüsten/Rüstschein)

nikodem
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 18
Grading comment
Dziękuję