Gütepflichtige Produkte

Polish translation: produkty podlegające obowiązkowej kontroli jakości

German term or phrase: Gütepflichtige Produkte
Polish translation:produkty podlegające obowiązkowej kontroli jakości
Entered by: Joanna Wojciak

16:25 Feb 1, 2018
German to Polish translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
German term or phrase: Gütepflichtige Produkte
Nie mam pojęcia, gdzie znaleźć coś na temat tego wyrażenia, kontekst też żaden:
jest to jeden z punktów umowy ramowej, który nie został rozwinięty, dokładnie brzmi tak: "die Besonderen Vertragsbedingungen Qualitätssicherung Beschaffung Oberbaumaterial / Gütepflichtige Produkte Oberbaumaterial"

Z góry dziękuję za wszelkie propozycje!
Joanna Wojciak
Poland
produkty podlegające obowiązkowej kontroli jakości
Explanation:
Jw
Selected response from:

Renata Lapinska
Grading comment
Serdecznie dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1produkty podlegające obowiązkowej kontroli jakości
Renata Lapinska
3produkty podlegające kontroli jakości
Piotr Hasny


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
produkty podlegające obowiązkowej kontroli jakości


Explanation:
Jw

Renata Lapinska
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Serdecznie dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Hasny: zgoda
4 mins

23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
produkty podlegające kontroli jakości


Explanation:
polecam wytyczne: "Qualitätssicherung für Schienenfahrzeuge und Schienenfahrzeugteile in der Beschaffung
(Liste güteprüfpflichtige Produkte Schienenfahrzeuge) Deutsche Bahn
Link:
https://www.deutschebahn.com/file/de/11995782/6prz2XXvaN3873...

Piotr Hasny
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32