KudoZ home » German to Polish » Zoology

Zapfen

Polish translation: stożkowate wyrostki


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Zapfen
Polish translation:stożkowate wyrostki
Entered by: aneta_psikus

20:11 Nov 4, 2007
German to Polish translations [PRO]
Science - Zoology / paleontologia
German term or phrase: Zapfen
Jak należy w takim zdaniu przetłumaczyc Zapfen: Der Nacken und Schwanz waren durch paralell verlaufenden Knochenplatte,. Wuelste und Zapfen gepanzert.
aneta_psikus
stożkowate wyrostki
Explanation:
propo
Selected response from:

klick
Poland
Grading comment
te wyrostki brzmia interesująco, dziekuje wszystkim za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3stożkowate wyrostki
klick
2kolce
Jarek Kołodziejczyk


Discussion entries: 9





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
kolce


Explanation:
Być może chodzi tutaj o jakieś tępe kolce.

... płytki kostne, guzy i (tępe) kolce.

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

5 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stożkowate wyrostki


Explanation:
propo

klick
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 47
Grading comment
te wyrostki brzmia interesująco, dziekuje wszystkim za pomoc