KudoZ home » German to Romanian » Accounting

Lieferschein

Romanian translation: Aviz de expediere


10:56 Nov 2, 2006
German to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
German term or phrase: Lieferschein
Cum e mai corect : Scrisoare de trăsură sau Fraht ?
Tandros
Germany
Romanian translation:Aviz de expediere
Explanation:
Mai poate fi si "dispoziţie de livrare" (câteodata e un document combinat, in mai multe exemplare colorate / autocopiative)

[Scrisoarea de trasura / fraht] este DE: Frachbrief / EN: (air)waybill

Selected response from:

asco
Grading comment
Danke
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Aviz de expediţiePrims-Grup
5dispozitie de livrareAna Sinziana Ionita
5Aviz de expediere
asco


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Aviz de expediere


Explanation:
Mai poate fi si "dispoziţie de livrare" (câteodata e un document combinat, in mai multe exemplare colorate / autocopiative)

[Scrisoarea de trasura / fraht] este DE: Frachbrief / EN: (air)waybill




    Reference: http://209.85.135.104/search?q=cache:P0HMo2rP_UgJ:www.pnp.ro...
asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Danke

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Aviz de expediţie


Explanation:
Scrisoare de trăsură (conosament) = das Anbordkonnossement, das Bord-Konnossement, der Frachtbrief, das Konnossement, der Ladeschein, der Schiffsfrachtbrief, der Seefrachtbrief

Nu garantez că sunt sinonime.


    Reference: http://dict.leo.org/ende?lp=ende&lang=de&searchLoc=0&cmpType...
    Reference: http://dict.leo.org/ende?lp=ende&lang=de&searchLoc=0&cmpType...
Prims-Grup
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
3 hrs
  -> Multumesc!

agree  Cristina Moldovan do Amaral
16 hrs
  -> Multumesc!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
dispozitie de livrare


Explanation:
un document care certifica livrarea marfii

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-11-02 13:41:07 GMT)
--------------------------------------------------

Scrisoarea de trasura este CMR-ul (CONVENTIE referitoare la contractul de transport international de marfuri pe sosele)

CMR - Convention Marchandise Routiere.



    Reference: http://www.logistik-lexikon.de/
Ana Sinziana Ionita
Native speaker of: Native in RomanianRomanian