KudoZ home » German to Romanian » Accounting

Mindererlös aus Anlagenabgang

Romanian translation: Venituri minime din valorificarea mijloacelor fixe casate


15:42 Feb 26, 2012
German to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / plan de conturi
German term or phrase: Mindererlös aus Anlagenabgang
Figureaza la o pozitie dintr-un plan de conturi. Multumesc anticipat pt. raspuns.
ajumi
Romania
Romanian translation:Venituri minime din valorificarea mijloacelor fixe casate
Explanation:
siehe Erklärungen hier:
http://contabilul.manager.ro/a/1884/SCOATEREA-DIN-FUNC}IUNE-...
http://help.sap.com/saphelp_45b/helpdata/de/4f/71e946448011d...
Selected response from:

Adela Schuller
Germany
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Venituri minime din valorificarea mijloacelor fixe casate
Adela Schuller
3pierderi rezultate din scoaterea din evidenţă a mijloacelor fixe
Helga Kugler


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Venituri minime din valorificarea mijloacelor fixe casate


Explanation:
siehe Erklärungen hier:
http://contabilul.manager.ro/a/1884/SCOATEREA-DIN-FUNC}IUNE-...
http://help.sap.com/saphelp_45b/helpdata/de/4f/71e946448011d...

Adela Schuller
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Helga Kugler: "venituri diminuate" würde ich fast sagen!
49 mins
  -> Ja geht auch

agree  cornelia mincu
4 days
  -> multumesc

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pierderi rezultate din scoaterea din evidenţă a mijloacelor fixe


Explanation:
sau:
pierderi rezultate din ieşirea mijloacelor fixe din patrimoniu


    Reference: http://www.blogulspecialistului.manager.ro/a/Important/Conta...
Helga Kugler
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian