KudoZ home » German to Romanian » Agriculture

Beetstecker

Romanian translation: dispozitiv de delimitare a rondului


12:41 Sep 1, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Agriculture
German term or phrase: Beetstecker
E un dispozitiv care se infige intre straturi....exista vreo denumire specifica??
Karin-Stefanie Vikete
Romania
Romanian translation:dispozitiv de delimitare a rondului
Explanation:
O sugestie...

Poate vă ajută si link-ul.
Selected response from:

Hans-Juergen Fauland
Grading comment
DANKE
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tablita descriere soi/specieAna Wagerer-Olteanu
3dispozitiv de delimitare a rondului
Hans-Juergen Fauland


Discussion entries: 2





  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dispozitiv de delimitare a rondului


Explanation:
O sugestie...

Poate vă ajută si link-ul.


    Reference: http://images.google.at/imgres?imgurl=http://www.bricolaj.po...
Hans-Juergen Fauland
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
DANKE

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tablita descriere soi/specie


Explanation:
Beetstecker - pentru legume, flori etc.
Feldtafel - pentru "cultura mare".

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2008-09-01 13:51:34 GMT)
--------------------------------------------------

delimiteaza randurile

Ana Wagerer-Olteanu
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian