KudoZ home » German to Romanian » Business/Commerce (general)

DW

Romanian translation: număr(de telefon) interior


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:DW
Romanian translation:număr(de telefon) interior
Entered by: xxxJo2009

02:06 Feb 18, 2009
German to Romanian translations [PRO]
Business/Commerce (general) / cerere de oferta
German term or phrase: DW
adica "Durchwahl" - la nr de telefon
Cum se traduce in rom? Este vreo prescurtare in rom.?
xxxJo2009
număr(de telefon) interior
Explanation:
Apelare prin intermediul unei centrale telefonice.
Selected response from:

Dan Mihailescu Dipl. - Phil.
Romania
Grading comment
merci
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2număr(de telefon) interiorDan Mihailescu Dipl. - Phil.
5 +1număr de apelare directăAnca Buzatu


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
număr de apelare directă


Explanation:
..

Anca Buzatu
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magda Kovendi
3 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
număr(de telefon) interior


Explanation:
Apelare prin intermediul unei centrale telefonice.

Dan Mihailescu Dipl. - Phil.
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
merci

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu GbR
1 hr

agree  Emanuel Bruckner: Cred ca aceasta traducere ar fi mai aproape de realitate.
3 days4 hrs