Zahlungsmoral

Romanian translation: comportamentul de plată

German term or phrase:Zahlungsmoral
Romanian translation:comportamentul de plată
Entered by: Susanna & Christian Popescu GbR

13:12 Nov 17, 2006
German to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
German term or phrase: Zahlungsmoral
Poate fi vorba de situatia rau-platnicilor?
Tandros
Germany
comportamentul de plată
Explanation:
<

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2006-11-17 13:25:11 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.technorati.ro/node/48200
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5morala de plata
Adrian Ungur
3 +1conduita în materie de plăţi
Maria Diaconu
4comportamentul de plată
Susanna & Christian Popescu GbR


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
comportamentul de plată


Explanation:
<

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2006-11-17 13:25:11 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.technorati.ro/node/48200


    Reference: http://www.bloombiz.ro/articol_50841.html
Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
conduita în materie de plăţi


Explanation:
aş spune, fără a fi specialistă în domeniu

Maria Diaconu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
13 mins
  -> Mulţumesc

2 days 5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
morala de plata


Explanation:
Nu sunt sigur ca aceasta este formularea exacta. Este vorba de faptul ca cineva si-a achitat la timp datoriile/obligatiile.

Adrian Ungur
Native speaker of: Native in RomanianRomanian