Vollmeißelzahnkette

Romanian translation: Lanţ de motoferăstrău cu profil daltă plină (completă)

German term or phrase:Vollmeißelzahnkette
Romanian translation:Lanţ de motoferăstrău cu profil daltă plină (completă)
Entered by: Adriana Sandru

07:58 Feb 26, 2018
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Forestry / Wood / Timber
German term or phrase: Vollmeißelzahnkette
...bei einer Kettensäge
Karin-Stefanie Vikete
Romania
Lanţ de motoferăstrău cu profil daltă plină (completă)
Explanation:
Aş prefera să scriu exact că este un profil de daltă completă pentru a avea clar distincțiile faţă de alte tipuri de profil.

Aici https://www.husqvarna.com/ro/padure/primii-pasi/instrumente/... se găsesc explicaţii complete:

"Există trei modele de bază de dispozitive de tăiere pe lanțurile moderne de motoferăstrău: daltă plină, semi-daltă și ciocan.

Colțul ascuțit al dispozitivelor de tăiere cu profil daltă plină despică cu ușurință fibrele de lemn și asigură cea mai rapidă și eficientă tăiere a lemnului moale curat.
Colțul dispozitivelor de tăiere de pe lanțul de motoferăstrău cu profil semi-daltă este ușor rotunjit. Acest lucru ajută la păstrarea ascuțimii dispozitivului de tăiere, mai ales atunci când se taie lemn tare sau înghețat sau când se lucrează în mediu murdar, unde un lanț cu daltă completă și-ar pierde repede ascuțimea. Lanțul de motoferăstrău cu profil ciocan este similar cu lanțul de motoferăstrău cu profil semi-daltă, dar cu un colț mult mai rotunjit"

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2018-02-27 05:33:08 GMT)
--------------------------------------------------

"off topic"
Interesant că traduci din domeniul tehnic (parcă așa scrie la încadrarea întrebării ;-)). Totuși poţi observa o diferenţă notabilă, aceea că nu eşti apostrofată cu remarci de tipul "a te băga într-un domeniu despre care nu ştii cu ce se mănâncă", ci din contră, eşti sprijinită de colegi. Asta se numeşte colegialitate. Scuze dacă nu am citat corect ;-)
Selected response from:

Adriana Sandru
Romania
Grading comment
Danke!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Lanţ de motoferăstrău cu profil daltă plină (completă)
Adriana Sandru
5Lanţ de motoferăstrău(drujbă) cu dinţi daltă sau lanţ de motoferăstrău super
ROMEO CUDRIC


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Lanţ de motoferăstrău(drujbă) cu dinţi daltă sau lanţ de motoferăstrău super


Explanation:
Formele dintelui Unghi (°)
A B
Micro = dinte semi-daltă
de ex. 63 PM3, 26 RM3,
36 RM
30 75
Super = dinte daltă de ex.
63 PS3, 26 RS, 36 RS3
30 60
Lanţ de fierăstrău pentru
secţiuni longitudinale
de ex. z. B. 63 PMX,
36 RMX
10 75


    Reference: http://www.akku-kettensaegen.de/ratgeber/welche-saegekette-i...
    Reference: http://www.stihl.ro/produse.aspx
ROMEO CUDRIC
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4

21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Lanţ de motoferăstrău cu profil daltă plină (completă)


Explanation:
Aş prefera să scriu exact că este un profil de daltă completă pentru a avea clar distincțiile faţă de alte tipuri de profil.

Aici https://www.husqvarna.com/ro/padure/primii-pasi/instrumente/... se găsesc explicaţii complete:

"Există trei modele de bază de dispozitive de tăiere pe lanțurile moderne de motoferăstrău: daltă plină, semi-daltă și ciocan.

Colțul ascuțit al dispozitivelor de tăiere cu profil daltă plină despică cu ușurință fibrele de lemn și asigură cea mai rapidă și eficientă tăiere a lemnului moale curat.
Colțul dispozitivelor de tăiere de pe lanțul de motoferăstrău cu profil semi-daltă este ușor rotunjit. Acest lucru ajută la păstrarea ascuțimii dispozitivului de tăiere, mai ales atunci când se taie lemn tare sau înghețat sau când se lucrează în mediu murdar, unde un lanț cu daltă completă și-ar pierde repede ascuțimea. Lanțul de motoferăstrău cu profil ciocan este similar cu lanțul de motoferăstrău cu profil semi-daltă, dar cu un colț mult mai rotunjit"

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2018-02-27 05:33:08 GMT)
--------------------------------------------------

"off topic"
Interesant că traduci din domeniul tehnic (parcă așa scrie la încadrarea întrebării ;-)). Totuși poţi observa o diferenţă notabilă, aceea că nu eşti apostrofată cu remarci de tipul "a te băga într-un domeniu despre care nu ştii cu ce se mănâncă", ci din contră, eşti sprijinită de colegi. Asta se numeşte colegialitate. Scuze dacă nu am citat corect ;-)


    https://www.lorenacom.ro/forestier/piese-originale-si-accesorii/lant-drujba-oregon/lant-oregon-45-cm-18-325-1-5-mm-21lpx-pentru-drujba-husqv
Adriana Sandru
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Danke!