KudoZ home » German to Romanian » Furniture / Household Appliances

Streichkissen

Romanian translation: Gletieră cu burete


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Streichkissen
Romanian translation:Gletieră cu burete
Entered by: Corina Cristea

15:32 Feb 15, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances / Vopsire
German term or phrase: Streichkissen
Das Streichkissen bietet 10x mehr Streichfläche als ein Pinsel.

Arata ca un burete dar nu e rola.
http://images.google.ro/images?client=firefox-a&rls=org.mozi...
Multumesc!
xxxToni33
Gletier cu burete
Explanation:
Cred ca este mai degraba gletier.

--------------------------------------------------
Note added at 1 zi1 oră (2008-02-16 17:18:04 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze, am vrut sa spun gletiera.
Selected response from:

Corina Cristea
Romania
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Trafalet
Adriana Sandru
4 +1Gletier cu burete
Corina Cristea


  

Answers


1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Gletier cu burete


Explanation:
Cred ca este mai degraba gletier.

--------------------------------------------------
Note added at 1 zi1 oră (2008-02-16 17:18:04 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze, am vrut sa spun gletiera.

Corina Cristea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  vladtepes: Merge gletieră cu burete.Alte tipuri sunt :gletiera cu burete fin, gletieră cu guma,gletieră cu cauciuc...etc.Trafaletele este rola iar toni a spus ca arata ca un burete dar nu este rola.
12 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Trafalet


Explanation:
Trafalet pentru colţuri

--------------------------------------------------
Note added at 1 day15 hrs (2008-02-17 07:02:16 GMT)
--------------------------------------------------

Din imagini, ca şi din context ("Pinsel") reiese că se foloseşte la aplicarea vopselei, nu a gletului.
www.noelle-group.com/Lehnartz.352.0.html
Trafaletul nu are neapărat forma unei role. Vedeţi referinţa dată de mine.


    Reference: http://www.liv.ro/trafalet-colt-poliacril-maner-p-386.html?o...
Adriana Sandru
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
17 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Mariana Avramescu
1 day3 mins
  -> Mulţumesc!