KudoZ home » German to Romanian » General / Conversation / Greetings / Letters

Lichtschachtabdecknetz

Romanian translation: Plasă antiinsecte a curţii de lumină demisol


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Lichtschachtabdecknetz
Romanian translation:Plasă antiinsecte a curţii de lumină demisol
Entered by: traductorum

11:51 Sep 1, 2008
German to Romanian translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
German term or phrase: Lichtschachtabdecknetz
Are cineva o sugestie?
Karin-Stefanie Vikete
Romania
Plasă antiinsecte a curţii de lumină demisol
Explanation:
Plasă antiinsecte montată la curţile de lumină, ferestre demisol.

--------------------------------------------------
Note added at 31 minute (2008-09-01 12:22:05 GMT)
--------------------------------------------------

Mai poate fi şi pentru protejare împotriva frunzelor, sau pur şi simplu multifuncţională.

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2008-09-01 13:25:38 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.insektengitter-zentrale.de/produkte-lichtschaecht...
Plasa antiinsecte: există o gamă variată de produse destinate protecţiei suplimentare a curţilor de lumină. Cert este că ele se montează de obicei suplimentar, peste sau sub grilajul standard.
Selected response from:

traductorum
Austria
Grading comment
DANKE
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Plasă antiinsecte a curţii de lumină demisol
traductorum
4grilaj pentru acoperire demisol/pivnitaAna Wagerer-Olteanu
4plasa/retea de acoperire a gurii de aerisire a pivnitei
valdo75


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
plasa/retea de acoperire a gurii de aerisire a pivnitei


Explanation:
http://www.lichtschacht.org/lichtschachtabdeckung.htm

valdo75
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
grilaj pentru acoperire demisol/pivnita


Explanation:
grilaj pentru acoperire demisol/pivnita

--------------------------------------------------
Note added at 44 Min. (2008-09-01 12:35:24 GMT)
--------------------------------------------------

acoperire aerisire - grilajul este multifunctional


    Reference: http://images.google.de/images?um=1&hl=de&q=grilajele+pivni%...
Ana Wagerer-Olteanu
Austria
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  traductorum: Fiind "Netz" nu este "Gitter" deci nici grilaj. Această plasă se montează suplimentar/sub grilaj.
44 mins

23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Plasă antiinsecte a curţii de lumină demisol


Explanation:
Plasă antiinsecte montată la curţile de lumină, ferestre demisol.

--------------------------------------------------
Note added at 31 minute (2008-09-01 12:22:05 GMT)
--------------------------------------------------

Mai poate fi şi pentru protejare împotriva frunzelor, sau pur şi simplu multifuncţională.

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2008-09-01 13:25:38 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.insektengitter-zentrale.de/produkte-lichtschaecht...
Plasa antiinsecte: există o gamă variată de produse destinate protecţiei suplimentare a curţilor de lumină. Cert este că ele se montează de obicei suplimentar, peste sau sub grilajul standard.


    Reference: http://images.google.com/images?hl=ro&client=firefox-a&rls=o...
traductorum
Austria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
DANKE

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cornelia mincu: da, lichtschacht este curte de lumina
5 mins
  -> Mulţumesc

agree  Adriana Sandru
26 mins
  -> Mulţumesc

agree  Hans-Juergen Fauland
1 hr
  -> Mulţumesc