KudoZ home » German to Romanian » Investment / Securities

Tages- und Termingelder

Romanian translation: bani depuşi pe termen şi ...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Tages- und Termingelder
Romanian translation:bani depuşi pe termen şi ...
Entered by: Mihaela Ilica

22:26 Aug 26, 2010
German to Romanian translations [Non-PRO]
Bus/Financial - Investment / Securities
German term or phrase: Tages- und Termingelder
Das Vermögen des HANSAgeldmarkt wird überwiegend in auf Euro lautenden kurzfristigen Bankguthaben (Tages- und Termingeldern) angelegt
Mihaela Ilica
Romania
bani depuşi pe termen şi ...
Explanation:
Tages- und Termingelder
1. Termingeld- conf. Theiss; verifică-l totuşi!
2. Tagesgeld
- Nu găsesc RO; în FR:
argent au jour le jour [fin.] das Tagesgeld
taux d'intérêt de l'argent au jour le jour [fin.] das Tagesgeld [Bankwesen]


--------------------------------------------------
Note added at 1 zi6 ore (2010-08-28 05:06:35 GMT)
--------------------------------------------------

Tagesgeld = day- to day- money = împrumut de o zi, bani la cerere
conf. Dicţ. ec., fin, banc. EN-RO, Pastraş
Selected response from:

Bernd Müller
Germany
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4bani depuşi pe termen şi ...Bernd Müller
3 +1depozite de o zi si la termen
Laura Stamp


Discussion entries: 2





  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
depozite de o zi si la termen


Explanation:
depozite de o zi si la termen

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2010-08-27 06:42:28 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.dailybusiness.ro/stiri-finante-banci/bancile-au-f...

Example sentence(s):
  • https://www.bcr.ro/sPortal/sportal.portal;jsessionid=hh8yM3cHG3Pb98vJpHWnpnQrvVNYyGRVz4mwSpKKD2SynFSGhmyY!-2097316207?_windowLabel=LABEL_MAIN&_pageLabel=GRID02&_urlType=action&LABEL_MAIN_sh=80a76cdada9cb3b01e6ea1839074cde3&LABEL_MAIN_action=content.main&L

    Reference: http://financiar.rol.ro/content/blogcategory/6/9/
    Reference: http://www.dobanzi.ro/depozite.php
Laura Stamp
Germany
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Bernd Müller: Conform "discussions" tocmai postate de mine, probabil că totuşi "depozite" este mai corect, aici, în acest caz concret al Mihaelei! Dar eu nu-s de loc specialist în economie/ bancare! depozite la termen, depozite cu scadență de o zi (day-to-day money)
21 hrs

agree  Bogdan Burghelea
2 days11 hrs
  -> multumesc!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bani depuşi pe termen şi ...


Explanation:
Tages- und Termingelder
1. Termingeld- conf. Theiss; verifică-l totuşi!
2. Tagesgeld
- Nu găsesc RO; în FR:
argent au jour le jour [fin.] das Tagesgeld
taux d'intérêt de l'argent au jour le jour [fin.] das Tagesgeld [Bankwesen]


--------------------------------------------------
Note added at 1 zi6 ore (2010-08-28 05:06:35 GMT)
--------------------------------------------------

Tagesgeld = day- to day- money = împrumut de o zi, bani la cerere
conf. Dicţ. ec., fin, banc. EN-RO, Pastraş

Bernd Müller
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4