KudoZ home » German to Romanian » Law: Contract(s)

Arbeitnehmerentsendegesetz

Romanian translation: Legea privind detaşarea lucrătorilor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Arbeitnehmerentsendegesetz
Romanian translation:Legea privind detaşarea lucrătorilor
Entered by: Roxana Cristina

18:55 Sep 6, 2011
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Law: Contract(s) / Arbeitnehmerentsendegesetz
German term or phrase: Arbeitnehmerentsendegesetz
Legea privind detaşarea muncitorilor?
Roxana Cristina
da
Explanation:
http://eur-law.eu/RO/Cauza-C-490-04-Hotararea-Curtii-Camera-...
www.mmuncii.ro/pub/imagemanager/images/.../140110Ghid_detas...

sau Legea privind condiţiile de detaşare a angajaţilor
Selected response from:

cameliaim
Spain
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Legea privind detaşarea lucrătorilorBernd Müller
3 +2dacameliaim
4lege federală care reglementează includerea muncitorilor străini la stabilirea tarifelor
Helga Kugler


Discussion entries: 6





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
da


Explanation:
http://eur-law.eu/RO/Cauza-C-490-04-Hotararea-Curtii-Camera-...
www.mmuncii.ro/pub/imagemanager/images/.../140110Ghid_detas...

sau Legea privind condiţiile de detaşare a angajaţilor

cameliaim
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michael Wagner
11 hrs
  -> mulţumesc, Michael.

agree  Susanna & Christian Popescu GbR
1 day 1 hr
  -> mulţumesc :)

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lege federală care reglementează includerea muncitorilor străini la stabilirea tarifelor


Explanation:
sursă: Köbler Rechtsrumänisch

Helga Kugler
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adriana Sandru
9 hrs
  -> Danke, Adriana.

disagree  Michael Wagner: vezi discuţia
11 hrs

neutral  Bernd Müller: După Dicţ. Dr. Köbler e corect; dar e formulat prea "langatmig", şi EurLex oferă o traducere mai scurtă (la fel cum şi formularea în DE e mai scurtă) şi aş zice, mai bună!
12 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Legea privind detaşarea lucrătorilor


Explanation:
vezi Eur-Lex!

Bernd Müller
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  traductorum:
8 hrs

agree  Susanna & Christian Popescu GbR
13 hrs