KudoZ home » German to Romanian » Law (general)

Zugrundelegung zur unserer nachfolgend aufgeführten AGB

Romanian translation: ...pe baza condițiilor generale de afaceri (ale firmei noastre) prezentate în cele ce urmează...


23:43 Feb 22, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
German term or phrase: Zugrundelegung zur unserer nachfolgend aufgeführten AGB
Die Ware liefern wir unter Zugrundelegung unserer nachfolgend aufgeführten Allgemeinen Geschäftsbedingungen

Multumesc!
xxxangiM
Romanian translation:...pe baza condițiilor generale de afaceri (ale firmei noastre) prezentate în cele ce urmează...
Explanation:
...
Selected response from:

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4...pe baza condițiilor generale de afaceri (ale firmei noastre) prezentate în cele ce urmează...
Cristina Moldovan do Amaral
5în conformitate cu condiţiile noastre generale de contractare
Bogdan Burghelea


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
...pe baza condițiilor generale de afaceri (ale firmei noastre) prezentate în cele ce urmează...


Explanation:
...

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 38
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ovidiu Martin Jurj
4 hrs
  -> mulțumesc, Ovidiu

agree  Mariana Avramescu
5 hrs
  -> mulțumesc

agree  valhalla55
7 hrs
  -> mulțumesc

agree  Hans-Juergen Fauland
7 hrs
  -> mulțumesc

1 day20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
în conformitate cu condiţiile noastre generale de contractare


Explanation:
Die Ware liefern wir unter Zugrundelegung unserer nachfolgend aufgeführten Allgemeinen Geschäftsbedingungen

Marfa o livrăm în conformitate cu condiţiile noastre generale de contractare, ataşate în continuare.

Bogdan Burghelea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 204