KudoZ home » German to Romanian » Law/Patents

Amtsgericht und Landesgericht

Romanian translation: judecătorie şi tribunal regional


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Amtsgericht und Landesgericht
Romanian translation:judecătorie şi tribunal regional
Entered by: Elvira Stoianov

00:42 Jan 20, 2003
German to Romanian translations [Non-PRO]
Law/Patents
German term or phrase: Amtsgericht und Landesgericht
Hilfe! Danke
Elvira Stoianov
Luxembourg
Judecătorie şi Tribunal de Land
Explanation:
in RO prima instanţă este Judecătoria
Selected response from:

asco
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +21.judecatorie de prima instanta
Cristina Moldovan do Amaral
5 +1Judecătorie şi Tribunal de Land
asco
3 +1tribunal local si tribunal al landului ( al regiunii )raulciceu


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
1.judecatorie de prima instanta


Explanation:
2.tribunal al landului

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 246

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu GbR: da! Termenul german pus in paranteza dupa traducere
5 hrs
  -> multumesc

agree  Cris Hirzoiu
13 hrs
  -> multumesc

33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
tribunal local si tribunal al landului ( al regiunii )


Explanation:
este vorba dedrept penal ?

raulciceu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu GbR: judecatorie (pt. Amtsgericht)
5 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Judecătorie şi Tribunal de Land


Explanation:
in RO prima instanţă este Judecătoria

asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 189

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cris Hirzoiu
7 hrs
  -> multumesc