KudoZ home » German to Romanian » Law/Patents

vorherrschende Meinungsmacht

Romanian translation: forţă de opinie dominantă


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:vorherrschende Meinungsmacht
Romanian translation:forţă de opinie dominantă
Entered by: asco

08:19 Jun 27, 2003
German to Romanian translations [PRO]
Law/Patents
German term or phrase: vorherrschende Meinungsmacht
Rundfunkrecht
Florin Badea
Romania
forţă de opinie dominantă
Explanation:
- forţă de opinie dominantă
sau
forţă de opinie preponderentă
sau chiar
forţa a curentului de opinie dominant


dar asa cum apare si la adresa:

http://www.jura.uni-sb.de/BIJUS/rundfunk/rstv27.htm

considerand varianta franceza cu termenul similar juridic consacrat poate fi scris si in romana:

"forţă de opinie dominantă"
Selected response from:

asco
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2forţă de opinie dominantă
asco
4 +1puterea opiniei majoritareAnca Nitu


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
forţă de opinie dominantă


Explanation:
- forţă de opinie dominantă
sau
forţă de opinie preponderentă
sau chiar
forţa a curentului de opinie dominant


dar asa cum apare si la adresa:

http://www.jura.uni-sb.de/BIJUS/rundfunk/rstv27.htm

considerand varianta franceza cu termenul similar juridic consacrat poate fi scris si in romana:

"forţă de opinie dominantă"


asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 189
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
4 hrs
  -> multumesc

agree  Susanna & Christian Popescu GbR: prima varianta
6 hrs
  -> multumesc

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
puterea opiniei majoritare


Explanation:
alta varianta
:)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 114

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  asco
1 day17 hrs
  -> thanks :)